هئيت امام حسن مجتبي(ع)

هئيت امام حسن مجتبي(ع)

به بهانه سالگرد شهادت دكتر مصطفي چمران31خرداد1360

24 خرداد 1391برچسب:,

اوايل تابستان 1959در آمريكا

 

 

من تصميم دارم كه از اين به بعد آدم خوبى باشم، دست از گناهان بشويم، قلب خود را يكسره تسليم خدا كنم، از دنيا و مافيها چشم بپوشم. تنها، آرى تنها لذت خويش را در آب ديده قرار دهم.
من روزگار كودكى خود را در بزرگوارى و شرف و زهد و تقوى سپرى كرده‏ام. من آدم خوبى بوده‏ام، بايد تصميم بگيرم كه مِن‏بعد نيز خود را عوض كنم.
حوادث روزگار آدمى را پخته مى‏كند و حتى گناهان مانند آتشى آدمى را مى‏سوزاند.

برگرفته شده از كتاب ((خدابود ودگر هيچ نبود)) دكتر مصطفي چمران

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





لينک ثابت

نوشته شده در ساعت 14:44 توسط


به وبلاگ من خوش آمدید

ورود اعضا:



خروجي وبلاگ

دانلود نرم افزار

دانلود فيلم

بهراد آنلاين

پوزخند